PRIAMY PRENOS: Sledujeme druhý deň konferencie Marketing Identity 2018: Digital Mirrors
Dnes je druhý deň konferencie Marketing Identity, ktorá sa koná už po 15.-ty krát na Smolenickom zámku. Jedná sa o najväčšiu vedeckú konferenciu o marketingu a médiách. Tento rok je konferencia s podtitulom Digital Mirrors. Bude sa zaoberať otázkami, či sú digitálne médiá (zrkadlovým) odrazom jednotlivca aj podniku.
(12:09)
Ďakujeme, že ste s nami sledovali 15. – ročník Medzinárodnej vedeckej konferencie – Marketing Identity 2018. Pre tento ročník konferencie sa s vami lúčime.
(12:00)
Podľa slov dekana Fakulty masmediálnej komunikácie, doc. Rybanského, konferencia dopadla nad očakávania. Srdečne pozýva aj na ďalší ročník konferencie. Prodekanka Ľudmila Čábyová udelila ocenenia za najlepších speakrov v rôznych sekciách. Ocenenie dostali: Adela Chromčáková, Jakub Horvát, Magdálena Balážiková, L. Wojciechowski, P. Szaboo a K. Fichnová.
![](http://gaudeo.sk/wp-content/uploads/2018/11/45473392_442088902861815_97156047180922880_n.jpg)
(11:00)
,,Jediný možný spôsob ako sa môžu dostať menej vítané politické strany do povedomia ľudí sú médiá a sociálne siete.“ Tvrdí L. Kurajda.
(10:58)
Mediálny priestor predsedov politických strán. Predsedovia R. Fico, A. Danko, M. Kotleba, R. Sulík, majú najviac priestoru v televíziách.
(10:55)
Pokračujeme prednáškou L. Kurajdu. ,,Politika by nemala mať veľmi veľký priestor cez mesiace júl a august.“ Tvrdí Kurajda. Výsledky mediálneho priestoru politických tém v hlavných spravodajstvách televízií: Najvyššie hodnoty mala RTVS, tak TV Markíza a najmenej sa týmto témam venuje TV Joj. Strany SMER-SD, SNS, SAS mali najviac priestoru v spravodajstve v mesiacoch jún aj júl. Naopak najmenší podiel mali KDH a Most-Híd.
(10:40)
Prvá vlna migrácie bola znázornená karikatúrami. Boli na nich znázornené situácie, ktoré môžu nastať, keď Slovensko bude príjímať migrantov. V závere doplnili, že výroky politikov boli zobrazené v karikatúrach do 24 hodín od výstupu daného politika.
![](http://gaudeo.sk/wp-content/uploads/2018/11/45627132_309572266306979_4757197736594374656_n.jpg)
(10:35)
Identifikujú ústavných činiteľov Slovenska (Andrej Kiska, Róbert Fico, Andrej Danko) a krajiny, ktoré sa zapájajú do migrácie. Andrej Kiska sa priamo nevyjadroval k vražde.
(10:30)
Na rad prichádzajú docentka Spálová a doktorky Szabóová a Scianska. Ich téma je migrácia a výroky politikov s ňou spojené ako námet pre karikatúru v krajinách W4.
(10:24)
Pán Sedláček uvádza štatistiky z USA a Európy. Aktualita z Oxford Univerzity: ,,Streamuje sa viac falošných správ.“ V závere zhrňuje, ako si berie príklad zo slovenského Denníka N.
(10:12)
Podľa p. Sedláčka sú médiá produktom. Hodnotí demokratické voľby v Amerike. Mediálne otázky – face to face: Kto?, Čo?, Komu?, Ako?, Prečo?, S akým efektom? ,,Trump útočí na emócie.“ tvrdí p. Sedláček. Americká spoločnosť je zložená z migrantov a imigrantov. Ako príklad uvádza Trumpovu manželku.
(10:10)
Nasleduje prednáška Pavla Sedláčka. Jej názov je Media Manipulation in Politics and Bussines.
(10:00)
V závere zhodnotili tvorivý prístup v transparentoch. Inšpirovali sa umením explicitne a implicitne.
(9:55)
Doktor Wojciechowski prednáša o inšpiráciách v umení. Techniky, ako koláže a asambláže, boli inšpirované Pollocom.
(9:48)
Slovo preberá doktor Szabo. Vysvetľuje intertextualitu jazykových prostriedkov. Kontextualizácia textu a obrazu – politické narážky na literárne filmové diela. Ďalej vysvetľuje pojmy ako kalambúr, satira, ktoré sa vyskytujú v politických videách. Expresívne výrazy, slovné hry, ktoré môžeme chápať taktiež ako narážky na vulgarizmy.
(9:45)
Momentálne prof. Fichnová ukazuje vyjadrenia prvkov tvorivosti na grafe.
(9:40)
K. Fichnová vysvetľuje metodológiu kreativity. Boli použité metódy: Analýza dokumentov a identifikácia kreativity produktu. Kreativita podľa prof. Fichnovej znamená ,,byť flexibilný v pohľadoch a povedať svoj názor“
(9:30)
Práve prebieha prednáška pedagógov L. Wojciechowskeho, K. Fichnovej a P. Szaba. Témou je Odraz postoja k politickej situácii a jeho kreatívne zobrazenie občanmi. Riešia žánrové formy, ako aj kreativitu, kontext a štylizáciu textu ,,Kreativita ako fenomén, má svoje dôvody, vyvoláva záujem. Je to konkurenčná výhoda, lepšie prezentuje,“ tvrdí prof. Fichnová.
(9:25)
,,Čína to nie je náhoda, to je všetko premyslený postup“, tvrdí pán docent Mihálik.
(9:15)
Docent J. Mihálik predstavuje Public Media Space v Číne. Čína je krajina iných dimenzií a rozmerov. Verejný mediálny priestor musel vychádzať z legislatívneho rámca.
Média boli presne vymedzené. Čína je jediná krajina, ktorá má svoje vlastné vyhľadávače. Namiesto Google používajú Baidu, ktorý vznikol v roku 2000, a na jeho čele je Robin Li, a má 80% podiel na Čínskom trhu. Internet je v Číne regulovaný.
V závere p. Mihálik tvrdil, že Čína nemôže pristúpiť k transformácií , lebo by ich krajina padla. Čína má zlé skúsenosti so západom, pretože ju západ ponižoval.
(8:55)
Dobrý deň všetkým. Tentokrát sa nachádzame v Knižnici Smolenického zámku, kde sa momentálne koná 15. ročník vedeckej konferencie s názvom Marketing Identity. Chceme vás týmto privítať na druhom dni konferencie a radi by sme vás zase sprevádzali celým priebehom konferencie ako včera. Minulý rok bola konferencia rozdelená na 4 sekcie: Online vs. Offline, Spotrebitelia a Generácie, Vzdelávanie a Hry, a napokon Stratégie a Kampane.
Tento ročník je konferencia rozdelená rovnako ako minulý rok. V utorok sa rozoberali prvé dve sekcie, a to,The Magic Mirror of Companies´ Success, a The Secret Mirror of Generations and Consumers. Dnešné posledné dve majú názov The Broken Mirror of Media a The Crooked Mirror of Law (GDPR).
Súvisiace príspevky
Reklama
Reklama
Najčítanejšie posledných 7 dní
Pyramídy v Bosne – šokujúca skutočnosť alebo špinavý biznis? by Zuzana Točená
15 tipov na návštevu opustených budov pre začínajúcich urbexerov by Martin Macko
Ktorí futbalisti sú najlepší na svete? Predstavujeme vám TOP 10 osobností by Martin Horváth
Kam v Bratislave? Tu je 10 podnikov, ktoré sa oplatí navštíviť by Andrea Tomašovitsová
Nejedia mäso, neužívajú omamné látky, nemajú nemanželský sex. Hare Krišna tak, ako ich nepoznáte by Bianka Verešová
Sleduj nás