Facebook prišiel s novinkou: Redukcia článkov s bombastickými a zavádzajúcimi titulkami!
Facebook plánuje podstatne zredukovať zavádzajúce titulky.
S pomocou algoritmu odstaví tzv. návnady (clickbaits). „Ľudia nás opakovane upozorňujú, že uprednostňujú jednoznačné titulky,“ cituje z firemného blogu agentúra DPA. Sociálna sieť preverila a vyhodnotila tisíce titulkov. K týmto návnadám patria texty, ktoré informácie úmyselne zatajujú, alebo ponúkajú prehnané či zavádzajúce informácie.
Cieľom je len nalákať ľudí na svoju stránku, no keďže obsah ani zďaleka nie je tak bombastický ako titulok, pre čitateľov je to len strata času. Ide, napríklad, o titulky typu: „Pes štekal na poštára a jeho reakcia je na nezaplatenie“ alebo „Pred spaním si vložil cesnak do topánky. Neuveríte tomu, čo sa stalo potom“.
Zdroj: TASR
Súvisiace príspevky
Reklama
Reklama
Najčítanejšie posledných 7 dní
Pyramídy v Bosne – šokujúca skutočnosť alebo špinavý biznis? by Zuzana Točená
Kam v Bratislave? Tu je 10 podnikov, ktoré sa oplatí navštíviť by Andrea Tomašovitsová
15 tipov na návštevu opustených budov pre začínajúcich urbexerov by Martin Macko
Fitness influencerka Andrea, ktorá sa chorobne bála jedla: Prekvapilo ma, aké množstvo ľudí trpí por... by Nikoleta Kresáňová
Nejedia mäso, neužívajú omamné látky, nemajú nemanželský sex. Hare Krišna tak, ako ich nepoznáte by Bianka Verešová
Sleduj nás