Butterfly Effect je spoločnou iniciatívou s cieľom vzdelávať mladých ľudí ako uspieť na globálnom trhu. V septembri roku 2017 ju predstavili nezisková organizácia LEAF, coworking HubHub a spoločnosti Pixel Federation a Sygic
Svoj druhý ročník odštartoval Butterfly Effect v septembri minulého roka s 10 účastníkmi. Tí si v GamesLabe prešli celý proces tvorby mobilných hier od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Počas polročného programu tímy absolvovali prednášky a workshopy s množstvom špecialistov z digitálnych firiem či s mentormi z herného štúdia Pixel Federation.
Jednotlivým účastníkom pomáhali v sebarozvoji aj skúsení kouči z ICF. Z druhého ročníka vzišli 2 unikátne produkty, ktoré boli vydané v obchodoch s aplikáciami Google Play.

Hra, ktorá zábavne učí ako sa správne starať o svoj chrup
Mobilná hra Brushers bola vytvorená v spolupráci so spoločnosťou Curaprox, ktorá sa rozhodla podporiť program prostredníctvom zadania a štipendií pre jeden tím. Samotná hra je zasadená do prostredia továrne na čistenie zubov, ktorú máme všetci v ústach. Úlohou hráča je vyčistiť čo najviac medzizubných priestorov a za to získať kartičky s unikátnymi charaktermi medzizubných špín. Hra má priblížiť tínedžerom zábavnou formou dôležité medzizubné priestory, na ktoré mnohí zabúdajú.
Návyková hra s kačkami
Zig Zag Duck je zábavná 3D arkáda určená pre mobilné zariadenia s postavou gumenej kačičky v hlavnej úlohe. Hráč ovláda smer pohybu hlavného charakteru ťuknutím na obrazovku. Kačička postupom času zrýchľuje a hra sa stáva náročnejšou. Cieľom hry je doplávať s gumenou kačičkou čo najďalej, vyzbierať plážové lopty a vyhnúť sa prekážkam.
„Aj vďaka tomu, že ďalšie kolo programu štartuje v priestoroch nášho HubHub-u máme väčšiu šancu prepojiť vzdelávanie s reálnym biznisom. To bol od začiatku jeden z hlavných cieľov Butterfly Effect programu. Po prvom roku fungovania a dvoch úspešných kolách máme skvelé výsledky a dobrú spätnú väzbu nielen od študentov, ale aj od samotných mentorov a partnerských projektov, ktoré sa do programu zapojili,“ povedal Peter Čerešník, člen predstavenstva spoločnosti HB Reavis.
Do tretieho kola programu bolo vybraných 26 účastníkov, ktorí absolvujú program v priestoroch coworkingu HubHub v Twin City C. V Appslabe budú pôsobiť tri tímy, ktoré budú vytvárať aplikácie riešiace zaujímavé výzvy ako smart transport, zdieľanie automobilov či employees engagement.
Zdroj:Tlačová správa Butterfly Effect.
Súvisiace príspevky
Reklama
Reklama
Najčítanejšie posledných 7 dní
Polyglot Vladimír Škultéty: Keď rozmýšľam, nepočujem jazyk, v ktorom myslím by Patrícia Bialončíková
15 tipov na návštevu opustených budov pre začínajúcich urbexerov by Martin Macko
Ktorí futbalisti sú najlepší na svete? Predstavujeme vám TOP 10 osobností by Martin Horváth
Pyramídy v Bosne – šokujúca skutočnosť alebo špinavý biznis? by Zuzana Točená
Kam v Bratislave? Tu je 10 podnikov, ktoré sa oplatí navštíviť by Andrea Tomašovitsová
Sleduj nás