Butterfly Effect je spoločnou iniciatívou s cieľom vzdelávať mladých ľudí ako uspieť na globálnom trhu. V septembri roku 2017 ju predstavili  nezisková organizácia LEAF, coworking HubHub a spoločnosti Pixel Federation a Sygic



Svoj druhý ročník odštartoval Butterfly Effect v septembri minulého roka s 10 účastníkmi. Tí si v GamesLabe prešli celý proces tvorby mobilných hier od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Počas polročného programu tímy absolvovali prednášky a workshopy s množstvom špecialistov z digitálnych firiem či s mentormi z herného štúdia Pixel Federation.

Jednotlivým účastníkom pomáhali v sebarozvoji aj skúsení kouči z ICF. Z druhého ročníka vzišli 2 unikátne produkty, ktoré boli vydané v obchodoch s aplikáciami Google Play.

Absolventi z tímu Cashewall. Zdroj: Butterfly Effect

Hra, ktorá zábavne učí ako sa správne starať o svoj chrup

Mobilná hra Brushers bola vytvorená v spolupráci so spoločnosťou Curaprox, ktorá sa rozhodla podporiť program prostredníctvom zadania a štipendií pre jeden tím. Samotná hra je zasadená do prostredia továrne na čistenie zubov, ktorú máme všetci v ústach. Úlohou hráča je vyčistiť čo najviac medzizubných priestorov a za to získať kartičky s unikátnymi charaktermi medzizubných špín. Hra má priblížiť tínedžerom zábavnou formou dôležité medzizubné priestory, na ktoré mnohí zabúdajú.

Návyková hra s kačkami

Zig Zag Duck je zábavná 3D arkáda určená pre mobilné zariadenia s postavou gumenej kačičky v hlavnej úlohe. Hráč ovláda smer pohybu hlavného charakteru ťuknutím na obrazovku. Kačička postupom času zrýchľuje a hra sa stáva náročnejšou. Cieľom hry je doplávať s gumenou kačičkou čo najďalej, vyzbierať plážové lopty a vyhnúť sa prekážkam.

„Aj vďaka tomu, že ďalšie kolo programu štartuje v priestoroch nášho HubHub-u máme väčšiu šancu prepojiť vzdelávanie s reálnym biznisom. To bol od začiatku jeden z hlavných cieľov Butterfly Effect programu. Po prvom roku fungovania a dvoch úspešných kolách máme skvelé výsledky a dobrú spätnú väzbu nielen od študentov, ale aj od samotných mentorov a partnerských projektov, ktoré sa do programu zapojili,“ povedal Peter Čerešník, člen predstavenstva spoločnosti HB Reavis.

Do tretieho kola programu bolo vybraných 26 účastníkov, ktorí absolvujú program v priestoroch coworkingu HubHub v Twin City C. V Appslabe budú pôsobiť tri tímy, ktoré budú vytvárať aplikácie riešiace zaujímavé výzvy ako smart transport, zdieľanie automobilov či employees engagement.

Zdroj:Tlačová správa Butterfly Effect.